For lejere

Vi tilbyder at blive en del af Danmarks nye digitale fyrtårn

I AI Innovation House er der plads til omkring 200 vidensmedarbejdere inden for it, digitalisering og kunstig intelligens. Der er sat fokus på digitale løsninger, som letter hverdagen for husets beboere og deres samarbejdspartnere. De mødes i kantinen over frokosten og har alle mulighed for at bruge husets mange og enestående faciliteter, hvor der er plads til alt fra hverdagens møder til store events. Der er fokus på netværk og matchmaking. Erfaringer fra udlandet viser netop, at den fysiske samhørighed kan være befordrende for at skabe et dynamisk fællesskab, hvor man ikke kun mødes, fordi det står i kalenderen, men fordi det bliver en naturlig del af hverdagen.

Vi ønsker en bred vifte af iværksættere, små og mellemstore virksomheder, vidensinstitutioner og myndigheder, så vi skaber den optimale synergi. Både arkitekturen i og filosofien bag er baseret på åbenhed og vidensdeling, fordi vi tror på, at det er vejen til vækst for alle.

“Vi har valgt AI Innovation House, fordi vi kan se, det bliver et sted, hvor sparring, synergi og inspiration vil flyde til gavn for alle lejere og samarbejdspartnere, ligesom vi glæder os til at få adgang til de fantastiske faciliteter og ny ’tech’, som vi ikke selv har mulighed for at investere i”, siger Jesper Holm, CEO i MIQ.ID.

Kontorlejemål:

Der er pt. udlejet 75% og vi har nogle få ledige lejemål tilbage:

  • Iværksætterlejemål, 1 skrivebordsplads – se under ‘Bliv en del af huset’, ‘Iværksætter’
  • Mikrolejemål, 2 arbejdspladser, 19 m2 brutto
  • Små lejemål, 4-5 arbejdspladser, ml. 49-64 m2 brutto
  • Mellem lejemål, 8-18 arbejdspladser, ml. 111-178 m2 brutto

Faciliteter:

  • Adgang til specialfaciliteter som Blue Box Co Creation Lab, Collaboration Labs, SMART U Lab, 3D Konferencecenter, projektlokaler etc.
    Se under Faciliteter for nærmere beskrivelse.
  • Forskellige størrelser og typer af mødelokaler
  • Adgang til udstillinger, supercomputere, databaser og test-lab etc.
  • Mulighed for deltagelse i gå-hjem-møder, konferencer etc.
  • Netværksmøder, workshops og deltagelse i projekter
  • Mulighed for let adgang til nye samarbejdspartnere
  • Forretningsudviklingsservice
  • Investor- og mentornetværk gennem Hands-on Mikrofonden, link

All Inclusive:

Dandy Business Park tilbyder et stærk økosystem med adgang til over 170 virksomheder, næsten 1.000 medarbejdere og over 15.000 besøgende kunder hvert år fra hele verden. Erhvervsparken er en All Inclusive erhvervspark, som bl.a. inkluderer:

  • Bemandet reception
  • Kantineordning
  • Mødeforplejning og store konferencefaciliteter
  • Over 1 mio. kvalificerede medarbejdere indenfor en radius af ca. 1 times kørsel
  • Gode tilkørselsforhold fra E45 samt via tog, bus og cykel fra byen
  • Gode parkeringsforhold til biler, elbiler, cykler, el-cykler m.v.
  • Gratis parkering
  • Fitness/massage tilbud for medarbejdertrivsel og velvære
  • Rekreative områder for gå- og løbeture samt møder i naturen
  • Andre serviceydelser: Rengøring, alarm- og vægterordning, viceværtservice, postservice, tekniker, CarCare, frisør, cranio sacral og zoneterapi, fiskebil m.m.
Læs mere om faciliteterne her