20 november 2020

Receptionist søges til AI Innovation House pr. 1. februar 2021

Til receptionen i AI Innovation House (AIH), Innovationsalle 3, 7100 Vejle, som er en del af DANDY Business Park, søges en receptionist, som har interesse i teknologi.

Dine kvalifikationer

• Du er ansigtet udadtil og modtager dagligt såvel gæster som de ca. 200 ansatte i huset med et smil.
• Du er udadvendt, positiv, glad og serviceorienteret.
• Du har en interesse for it og har lyst til at sætte dig ind i nye teknologier, så du kan hjælpe andre med at bruge dem. Du er it kyndig, kan hjælpe med standard AV-udstyr i mødelokaler og er vant til at arbejde i Microsoft Office pakken.
• Du er fleksibel og ikke bange for at hjælpe, hvor der er behov i huset
• Du arbejder struktureret og selvstændigt
• Du har talforståelse og er vant til fakturahåndtering
• Du mestrer engelsk i skrift og tale

Jobbeskrivelse

• Vær med til at skabe en åben innovativ kultur i nogle fantastiske rammer
• Koordinere aktiviteter i samarbejde med husets daglige leder (COO)
• Hjælpe med opsætning og udskiftning af udstillinger i samarbejde med husets COO, husets lejere og partnere
• Rundvisning af gæster – fortælle den gode historie
• Skabe vidensdeling mellem lejere og partnere over en friskbrygget god kop kaffe
• Generel support og assistance til husets beboere
• Sørge for den daglige information og kommunikation til lejere og partnere, herunder vedligehold af information fra AIH i ny DANDY Business Park app
• Modtagelse af lejere og gæster i huset
– Evt. intro til brug af it-udstyr
• Booke møder og forplejning i bookingsystem (Pronestor), herunder månedlig afregning af forplejning, brug af labs og lokaler.
• Klargøring af mødelokaler – dække op, lave kaffe samt rydde af igen
• Administrative opgaver:
– Daglig besvarelse af mails og telefonopkald
– Postsortering og omdeling
– Div. afregninger til bogholderi og godkendelse af fakturaer
– Kaffemaskiner – opfyldning, rengøring og vedligeholdelse
– Printer/kopimaskine – oprettelse, afregning og bestilling af forbrug
– Udlevering af nøgler og oprettelse af alarmbrikker
– Aflæsning af el/varme/vand
– Planlægge samt deltage i Lejerforeningsmøder – tage referat
– Bindeled mellem leverandører, herunder indkøb af kaffe, service, the, kontorartikler mm.
– Bindeled mellem lejere og vicevært ift. vedligehold/fejl-mangler
– Hjælpe i de andre huse ved sygdom/ferie

Organisering

Du refererer til lejerforeningen i huset, som varetages af koncernens ejendomsansvarlige og arbejder i dagligdagen tæt sammen med COO’en og koncernens vicevært, økonomi og it samt vores kantinepartner. Herudover indgår du i et tværfagligt team med receptionister fra de andre huse: Food Innovation House, Green Tech House, Resilience House og Advice House.

Øvrig information

Jobbet ønskes besat 1. februar 2021. Huset åbner 1. marts. Første måned går med at få alt på plads inden lejerne flytter ind. Vi tilbyder fastansættelse, 37 timer pr. uge. Arbejdstiden er mandag – torsdag fra 07.30 – 15.00, fredag fra 07.30 til 14.30. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring. Hvis du har interesse i at blive den nye Tech receptionist i AI Innovation House, kan du sende en ansøgning senest mandag den 30. november til Birgith Rask Jensen, e-mail: BIRA@baggersorensen.com. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage fat i Peter Ziska Høgnesen på PEZH@baggersorensen.com eller telefon 21 89 31 95. AI Innovation House

AI Innovation House (AIH) er under opførsel og bliver et internationalt fyrtårn indenfor digitalisering og kunstig intelligens. Huset er på 5.200 m2 og får unikke udstillings, test- og demonstrationsfaciliteter og plads til ca. 200 vidensmedarbejdere, ca. 20 it-virksomheder, ca. 25 startups og over 40 samarbejdspartnere. Vi forventer 5.000 besøgende pr. år til konferencer, workshops, foredrag, innovationsprojekter, internationale delegationer mv. I AIH vil mennesket altid komme først – Human First. Via test, demonstration, information og uddannelse vil vi bestræbe os på at bekæmpe fremmedgørelsen af kunstig intelligens. Vi vil bringe teknologien ned i øjenhøjde, så den kan omsættes til konkrete og brugbare løsninger og øget vækst for danske virksomheder. Vi er bevidste om de etiske udfordringer, som kunstig intelligens også bærer med sig. Derfor vil vi skabe rum for dialog, der har fokus på, at brugen af kunstig intelligens og digitalisering skal gøre vores liv længere, bedre og nemmere. Åbningen sker 1. marts 2021.

Hent printvenlig version her.